Email: physicskhu1@gmail.com

دکتر حسن مهدیان عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی استاد نمونه کشوری شد

 | تاریخ ارسال: 1395/12/8 | 
دکتر حسن مهدیان عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی استاد نمونه کشوری شد

در بیست و پنجمین آیین معرفی اعضای هیات علمی نمونه کشور که شنبه سی بهمن ماه 1395 با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار شد، آقای دکتر حسن مهدیان عضو هیات دانشکده فیزیک دانشگاه خوارزمی به عنوان یکی از 13 عضو هیات علمی نمونه کشور معرفی شد.

 به گفته عبد‌الرضا باقری رئیس مرکز اعضای هیات علمی و ممیز وزارت علوم که در مراسم تقدیر از اعضای هیات علمی نمونه دانشگاه‌ها حضور یافته بود، دانشگاه‌ها از بین افراد واجد شرایط اساتید را به دبیرخانه هیات ممیز معرفی می‌کنند که در کمیته هیات ممیز وزارت علوم که شامل معاون آموزشی، معاون فرهنگی، معاون پژوهشی و سایر مسئولان وزارت علوم است نسبت به برگزیده شدن اساتید تصمیم گیری می‌کنند.

رئیس مرکز اعضای هیئت علمی و ممیز وزارت علوم اضافه کرد: حداقل 5 سال سابقه خدمت برای نمونه شدن اساتید نیاز است و حداکثر امتیاز در نظر گرفته شده برای آنها 210 است.

‌باقری خاطر نشان کرد: در سال جاری 71 پرونده از دانشگاه‌ها به هیئت ممیز ارسال شد و کمیسیون هیئت ممیز با توجه به امتیازات اختصاص داده شده به این اساتید 13 نفر از آنها را به عنوان افراد برگزیده انتخاب کرد.

این موفقیت را حضور جناب آقای دکتر حسن مهدیان و کلیه اعضا و دانشجویان دانشکده فیزیک تبریک می گوییم.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 6233 بار   |   دفعات چاپ: 829 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر