نشست مجازی با پارک نرم‌افزار Hagenberg اتریش نشست مجازی با پارک نرم‌افزار Hagenberg اتریش

 | تاریخ ارسال: 1400/10/28 | 
نشست مجازی به منظور ایجاد ارتباط با پارک­های علم و فناوری ایران و اتریش (شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و Software Park Hagenberg) جهت ورود به بخش ارتباط با صنعت با کشور اتریش، در تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۲۱ ساعت ۱۱ صبح در بستر Microsoft Teams برگزار گردید.
در این جلسه سه ‌جانبه، ابتدا جناب آقای دکتر طهایی ضمن خوشامدگویی به میهمانان به تاریخچه و بخش‌های فعال دانشگاه خوارزمی اشاره کردند. سپس، مدیریت همکاریهای ­علمی بین­المللی دانشگاه خوارزمی، آقای دکتر عبادتی، به معرفی دانشگاه، ظرفیتهای مختلف تحقیقاتی و صنعتی و معرفی پروژه‌های نرم‌افزاری و توانمندی دانشگاه و همچنین تنوع ­شرکتهای دانش بنیان دانشگاه خوارزمی که در زمینه فناوری اطلاعات و فنی و مهندسی مشغول به فعالیت هستند، پرداختند. در ادامه سرکار خانم دکتر یزدیان‌پور, مدیر روابط بین الملل شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، به پتانسیل های موجود در شهرک از جمله وجود ۷۵۰۰۰ شرکت فناور اشاره کردند و توانمندیها و ظرفیتهای همکاری با توجه به وجود زمینه های علمی مشابه با­
Software Park Hagenberg و شرایط موجود برای همکاری‌های آینده با طرف اتریشی پرداختند و قالب مدلهای همکاری امکانپذیر را پیشنهاد دادند. سپس جناب آقای دکتر Michael Affenzeller مدیر علمی پارک Software Park Hagenberg به اعلام ظرفیتهای علمی مستقر در پارک پرداختند و برای ­فعالیت­های آتی با دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی ایران پرداخته و از همکاری با کشور ایران با توجه به وجود ظرفیتهای مختلف ابراز خرسندی کردند. در این جلسه، برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی و نمایندگان دانشگاه خوارزمی نیز به صورت مجازی شرکت نمودند.

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3637 بار   |   دفعات چاپ: 256 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر