Email: physicskhu1@gmail.com

گزارش برنامه ی گروه اتمی و مولکولی در هفته ی پژوهش

 | تاریخ ارسال: 1401/9/29 | 
به مناسبت سال جهانی علوم پایه و هفته پژوهش دانشکده فیزیک دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن های علمی و دانشجویی نجوم و فیزیک سلسله سمینار هایی را از گروه های آموزشی خود برگزار میکند.
پیرو این مهم، در سومین روز از سمینار های دانشکده فیزیک دانشگاه خوارزمی که به مناسبت هفته پژوهش تدارک دیده شده بود، روز شنبه مورخ 26 آذر ۱۴۰۱ گروه اتمی و مولکولی سمینار های علمی خود را برگزار کردند.
این مراسم از ساعت ۱0:30 الی ۱۲:40در سالن شماره ۷ دانشکده علوم برگزاری شد که با استقبال تعداد زیادی از دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و اساتید و کارکنان دانشکده روبرو شد.
در ابتدای سمینار دعوت شد از جناب آقای دکتر محمدحسین مجلس آرا تا ایشان به عنوان نماینده اساتید گروه اتمی و مولکولی در مورد گرایش های مربوطه به این گروه و همچنین فرصت ها و شرایط پس از تحصیل سخنرانی کنند.
پس از اتمام سخنرانی ایشان 3 تن از دانشجویان کارشناسی ارشد و 1 تن از دانشجویان کارشناسی سمینار های علمی خود را برای مخاطبین تحت عناوین مشخص شده ای سخنرانی کردند و پس از هر سخنرانی، دانشجویان و اساتید مشتاقانه به پرسش و پاسخ پرداختند.
لیست دانشجویان سخنران و موضوع سمینار هایشان به شرح زیر میباشد:
1. فرشید جمشیدی(شبیه سازی سلول خورشیدی پروسکایتی با استفاده از نرم افزار Scaps-1D)
2.  حنانه رفیعی(اندازه گیری اپتیکی میزان آفلاتوکسین B1 در روغن)
3. جواد امیراحمدی (ساخت حسگر نانوفوتونیکی گلوکز مبتنی بر طیف سنجی تفکیک زمانی)
4. ملیکا کردی(طیف سنج زرنی ترنر و بهینه سازی ابیراهی آن)
و در پایان مراسم نیز پذیرایی از مهمانان صورت گرفت و سمینار گروه اتمی و مولکولی خاتمه یافت.
بدین ترتیب سومین روز از سمینار های دانشکده فیزیک دانشگاه خوارزمی به مناسبت هفته پژوهش در سال ۱۴۰۱ در روز شنبه بیست و ششم آذر ماه به پایان رسید.

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1023 بار   |   دفعات چاپ: 92 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر