Email: physicskhu1@gmail.com

گزارش نشست دانشکده فیزیک با شرکت رایان رشد افزار

 | تاریخ ارسال: 1402/4/12 | 
گزارش نشست دانشکده فیزیک با شرکت رایان رشد افزار
در چارچوب افزایش همکاری و ارتباط دانشگاه و صنعت، نشستی با حضور رئیس هیات مدیره، مدیر تحقیق و توسعه و مسئول ارتباط با دانشگاه شرکت رایان رشد افزار و هیات رئیسه دانشکده فیزیک و جمعی از اعضای هیات علمی دانشکده در اتاق شورای این دانشکده در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۳ برگزار گردید. در این نشست که به دعوت دانشکده فیزیک صورت گرفت، جناب اقای دکتر مجلس آرا ریاست دانشکده ضمن تشکر از حضور هیات رئیسه ی شرکت رایان رشد افزار، آمادگی دانشگاه را برای  همکاری، ارائه خدمات و تعریف طرح­های مشترک مرتبط با آن شرکت اعلام نمودند.
در ادامه جناب آقای دکتر حاکم زاده رئیس  محترم  هیات مدیره شرکت در خصوص تولید محصولات و ارائه به بازار توضیحاتی بیان نمودند. ایشان همچنین با اظهار خرسندی از دیدار با دانشگاهیان از همکاری و ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت استقبال نمودند. در ادامه جلسه هیات مدیره شرکت رایان رشد افزار با توانمندی­های علمی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشکده آشنا شدند و موضوعات و مسائل مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان بنا شد که دو طرف در آینده ی نزدیک زمینه ی آشنایی بیشتر با امکانات، توانمندی ها و دستاوردهای یکدیگر را فراهم آورده و با توجه به کم بودن بعد مسافت بین این دو مرکز با افزایش ارتباطات در حوزه های مختلف زمینه ی عقد تفاهم‌نامه ای را به‌موجب ایجاد و توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه خوارزمی و شرکت رایان رشد افزار به‌منظور بهره‌مندی طرفین از امکانات و توان فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و ارتباطات بین‌المللی برقرار کنند که هدف اصلی آن تولید، بومی‌سازی و انتقال فناوری‌های مرتبط با نیاز صنعت و جامعه می‌باشد.





CAPTCHA
دفعات مشاهده: 520 بار   |   دفعات چاپ: 10 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر