Email: physicskhu1@gmail.com

گزارش برگزاری چهارمین روز هفته پژوهش

 | تاریخ ارسال: 1402/9/26 | 

گزارش چهارمین روز هفته پژوهش دانشکده فیزیک
 

دانشکده فیزیک دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن های علمی فیزیک و نجوم٫چهارمین روز از هفته پژوهش سال ۱۴۰۲_۱۴۰۳ را روز سه شنبه مورخ ۲۱ آذر ۱۴۰۲ برگزار نمود.
در چهارمین روز هفته پژوهش٫ابتدا کارگاه آشنایی با برنامه نویسی پیشرفته موازی از ساعت ۸ الی ۱۰ در سالن فرهنگ توسط جناب دکتر مجتبی طباطبائی٫عضو هئیت علمی دانشکده فیزیک و استاد مشاور انجمن علمی فیزیک برگزار گردید.
هدف از برگزاری این کارگاه٫آشنایی بیشتر دانشجویان با روش های بهینه در برنامه‌نویسی و همچنین آشنایی انواع حافظه‌ها و پردازنده‌های کامپیوتر بود.تعداد شرکت‌کنندگان در این کارگاه به ۲۲ نفر می‌رسید و در پایان از شرکت‌کنندگان پذیرایی شد.
همچنین کارگاه آشنایی با سیستم های برق خورشیدی راس ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن شماره ۷ علوم پایه برگزار گردید.مدرس این کارگاه جناب آقای محمدرضا نورالهی،از دانش آموختگان دانشگاه خوارزمی و شهید بهشتی و همچنین مدیر عامل شرکت سبز پروانه هوتخش بودند.هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی دانشجویان با انرژی های نو و انرژی های تجدیدپذیر بود.
در ادامه، راس ساعت ۱۳:۴۵ الی ۱۴:۴۵ ٫ سمینار آشنایی با طیف سنجی تشدید پارامغناطیس توسط آقای دکتر مهدی جانبازی٫استادیار پژوهشکده لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی در سالن شهدای دانشکده علوم برگزار گردید.
در این سمینار دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی و جمعی از اساتید دانشکده فیزیک حضور داشتند و به موضوعاتی از قبیل بررسی ساختار الکترونی مواد٫ساختار اسپینی و شرایط طیف‌سنجی اشاره شد.
پس از پرسش و پاسخ دانشجویان و پذیرایی از حضار٫چهارمین روز هفته پژوهش به پایان رسید.

 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 344 بار   |   دفعات چاپ: 28 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر