Email: physicskhu1@gmail.com

گزارش برگزاری کارگاه های دانشکده فیزیک در هفته آموزش

 | تاریخ ارسال: 1403/2/31 | 
دانشکدۀ فیزیک با همکاری انجمن علمی فیزیک،به مناسبت هفته آموزش اقدام به برگزاری دو کارگاه آموزش نرم افزار مندلی  در تاریخ 1403/2/19 با تدریس آقای دکتر مهاجر و کارگاه فیزیتون(پایتون در فیزیک) در تاریخ 1403/2/22 با تدریس آقای دکتر طباطبایی نمودند.

کارگاه مندلی از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در کلاس ۱۱۴ دانشکده فیزیک برگزار شد.و دکتر مهاجر،مدرس کارگاه و عضو هییت علمی فیزیک دانشگاه خوارزمی،توضیحاتی راجع به نرم افزار،چگونگی رفرنس دهی به منابع علمی و ... به دانشجویان ارائه دادند.

همچنین کارگاه فیزیتون در سالن کنفرانس فرهنگ راس ساعت ۱۰ الی 12 برگزار گردید.این کارگاه با توجه به تعداد افراد مبتدی در ابتدا از مفاهیم پایۀ آموزش پایتون آغاز گردید.با توجه به نیاز کدنویسی و استفاده از پایتون و سایر برنامه ها به اهمیت آن اشاره شد.سپس در مورد تمامی برنامه های لازم و دارای اهمیت،اشاره ای کوتاه نمودند و سپس وارد مفاهیم پایه شامل:متغیرها،رسم نمودار و حل مثال های مرتبط به فیزیک نظیر:حرکت پرتابه،جبر برداری و....بررسی شد.
لازم به ذکر است کارگاه فیزیتون در سامانه کارگاه های دانشگاه خوارزمی ثبت گردیده است و مدرک معتبر توسط سامانه کارگاه های دانشگاه خوارزمی به شرکت کنندگان اعطا می گردد.


 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 204 بار   |   دفعات چاپ: 10 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر